close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור דיו למדפסת?

מערכת שורשיג אב, תשעח25/07/2018

איזה דיו כדאי לבחור למדפסת שלכם?

תגיות:
בעידן שבו כמעט בכל בית ישנה מדפסת, וכמובן שבבתי העסק השונים ובכל המשרדים בכל הארגונים ישנן גם כן מדפסות ולעתים אף רבות, ובהתאם הביקוש לדיו למדפסות נמצא במגמת עלייה מתמשכת. כדי לבחור נכון את ראש הדיו המתאים ביותר למדפסת שלכם, כלומר זה שיבטיח איכות מקסימלית במינימום מחיר, כדאי לדעת מהם השיקולים העיקריים בבחירת דיו למדפסת.

ראש דיו ייעודי עבור דגם המדפסת שלכם
הפרמטר הראשון שאותו חובה לוודא הוא התאמה לדגם הספציפי של המדפסת שברשותכם. אמנם לעתים ישנם דגמים דומים מאוד של מדפסות, ואפילו ממדים זהים של ראש הדיו לסוגים שונים של מדפסות, ועל כן לעתים ישנה תחושה שאפשר להשתמש בראש דיו המיועד לדגם אחד של מדפסת HP גם בדגמים אחרים של חברה זו (ובאופן דומה כמובן גם עבור מדפסות של BROTHER או של XEROX וכו'), אולם חשוב להבין שכל שימוש בראש דיו שמיועד לדגם אחד בדגם אחר עלול לגרום לו נזקים חמורים ואפילו בלתי הפיכים – וחבל לשלם מחיר יקר ולסבול מעוגמת נפש רק בגלל חוסר תשומת לב.

מה ההבדל בין דיו מקורי לראש דיו תואם?
התלבטות נפוצה במיוחד במסגרת בחירת דיו למדפסת היא בין ראשי דיו מקוריים לבין ראשי דיו תואמים. באופן טבעי מיוחסת לראשי הדיו המקוריים איכות גבוהה יותר שכן מי שמייצרת אותם היא החברה שייצרה גם את המדפסת עצמה, ועל כן היא כמובן יודעת איך לייצר ראש דיו מותאם במדויק לצרכי המדפסת. יחד עם זאת כדאי לזכור שאחד המאפיינים המובהקים של המאה ה-21 הוא הפצה של ידע ולמעשה כמעט שאין יותר ידע בלעדי – ועל כן לכל מדפסת, ובוודאי שלדגמים הפופולריים של החברות הגדולות כמו HP או BROTHER ישנם גם ראשי דיו תואמים, שהם אולי לא מקוריים אבל הם בהחלט לא פחות איכותיים.

אינדיקציה טובה לאיכותו של ראש דיו תואם היא אחריות – אם מי שמוכר לכם ראש דיו תואם מוכן לספק אחריות, אתם יכולים להשתמש בו בראש שקט ובדרך כלל לחסוך בדרך זו סכומי כסף נכבדים.

סטים במחירי מבצע
במקרים רבים תוכלו למצוא דיו למדפסת במבצע אטרקטיבי ובפרט כשמדובר על סט שלם, כלומר ראש דיו שחור עם ראשי דיו צבעוניים. מומלץ לנצל הצעות שכאלה, וכמובן שתמיד כדאי לעקוב אחרי מצב הדיו במדפסת כדי לדעת אילו ראשי דיו עומדים להיגמר ולהיערך בהתאם.

איפה לקנות דיו למדפסת?
מקום נכון לרכוש בו דיו למדפסת הוא מקום שמציע מגוון רחב מאוד של מוצרים כך שתוכלו למצוא את ראש הדיו המתאים ביותר למדפסת שברשותכם, שמציע שירות משלוחים כך שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר על רכישת הדיו, שמציע מבצעים שונים וכאמור כזה שמספק אחריות על ראשי דיו תואמים, ובהתאם קניית דיו למדפסת בקומגט היא ההחלטה המשתלמת ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה